יום רביעי, 25 במאי 2016

החיים ללא חצובה

כשמטפסים אצלנו בבית במעלה המדרגות ...
כן זה נשמע כאילו אני גרה בטירה עתיקה במרחבי אירלנד ...
הייתי רוצה, אבל לא!

נחזור לבית דגן ... במעלה המדרגות לקומה השנייה מתחילים להריח את הריח המתוק של הסטודיו המתוק שלי.

הריח המתוק הזה מושך אליו שתי ילדות מתוקות שכמעט בכל פעם שאני עולה לעבוד הן מתייצבות ובונות ממלכה מתוקה מקופסאות בצק סוכר, מחותכנים, מצבעי מאכל ומכל מה שידן משגת.

אז השבוע בזמן במהלך בנייתה של ממלכה קסומה מחותכני עוגיות בכל רחבי הסטודיו, עומר מצאה חותכן שלא הבינה מהו, כי החזיקה אותו הפוך.

תוך כדי עבודה פזלתי לכיוון החותכן וככל הנראה משאיפות העשן המטורפות שאני חווה השבוע, ובמקום לראות פרח ראיתי מדורה!!



גם החותכן הבא שהיא הרימה – ליצן – נראה לי כמו מדורה


אז הלכתי על זה ...
הכנתי עוגיות מדורה מחותכן של פרח וחותכן ליצן


אבל שאני אסתפק בזה ???

השיגעון החדש שנסחפתי אליו סרטוני stop motion והייתי חייבת להכין סרטון. ועכשיו!
אבל אין לי חצובה והמצלמה חייבת לצלם מלמעלה!

מה עושים?
הפעלתי את העזר כנגדי והוא הגה רעיון מבריק ...
פירקנו את מושב הכיסא של איקאה, הנחנו קרטון במקום המושב, יצרנו חור בקרטון והשחלנו את עדשת המצלמה. על הרצפה מתחת לכיסא הנחנו קרטון לבן ויצאתי לדרך ...


לא היה פשוט, המצלמה לא היתה יציבה והיו קצת רעידות, אבל אם נרצה אין זו אגדה ויצא סרטון!!
כדי לראות איך מכינים את עוגיות המדורה כנסו להציץ בסרטון"


מקווה שעד השיגעון הבא החצובה תגיע
אין לנו לסמוך אלא על הסינים ...





2 תגובות:

  1. רעיון מעולה!!
    באיזה תוכנה את עושה את הסטופמויישן?

    השבמחק
    תשובות
    1. משום מה פספסתי את התגובה שלך :-(
      אני עושה את הסרטון עם "יוצר הסרטים"

      מחק