יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

מסיבת הסינדרלות של עומר

הבטחות חייבים לקיים!!

גם אם עבר לא מעט זמן מאז שניתנה ההבטחה. גם אם מי שקיבל את ההבטחה נואש מלנדנד. גם אם ההבטחה ניתנה ברגע של ערפול חושים כלשהו. גם אם לא ממש מתחשק לקיים ...

ברגע של ערפול חושים מוחלט (בשל תחושת קיפוח שקיימת רק בראש שלי, שאני נוסעת עם עמית ללונדון ומשאירה את עומר מאחור ...) הבטחתי לעומר מסיבת בנות אחרי שאני חוזרת עם עמית מלונדון.

מאז שחזרנו היא שאלה כמה פעמים מתי ואני כמובן אמרתי מיד אחרי ... רק כשיסתיים ... שבוע אחרי ש ...

תכלס? אני מתה על המסיבות האלה. רק תנו לי הזדמנות ואני מארגנת מסיבה לתפארת מדינת ישראל, עם פעילויות, קישוטים, שולחן מתוקים, נושא מרכזי. כל החבילה.
אבל הקיץ הזה, החם, הדביק, שמוציא את כל החשק מהכל לקח לי גם את המוזה וגם את האנרגיה.

ואז... ראיתי את הדמויות החדשות בערכות היצירה האישיות של איריס ביס אוף קייק!!!
התעלפתי!!
קראתי לעומר להתייצב מול המחשב והתעלפנו ביחד.
עומר עברה 4 פעמים על הקולקציה והחליטה שסינדרלה הכי מושלמת. במיוחד לאור העובדה ש"תכלת זה הצבע הכי מהמם"!

אני כבר ראיתי את הדמויות המתוקות של סינדרלה המהממת הזו על עוגה, ועוגיות, ומרשמלו, ושוקולדים, ופוסטרים ...

התקשרתי לאיריס, חפרתי וחפרתי והלהבתי גם אותה ו... החבילה הגיעה!!!

ערכות יצירה אישיות לכל הבנות שיגיעו למסיבה, שלטים, קישוט עוגה של סינדרלה, קישוט למרכז השולחן, דגלוני קאפקייקס ושרשרת דיגלונים.

שלחנו הזמנה לבנות הכיתה ל"מסיבת הסינדרלות של עומר"



יצירה מתוקה למסיבה כבר מוכנה וארוזה בקופסאות אישיות ואני לא צריכה לעמוד שעות, לאפות, לצבוע, לשקול ולהכין...
אז כל האנרגיה שנאגרה מהרגע שהגיעה החבילה נוצלה לטובת עיצוב מתוקים לשולחן.


עוגת סינדרלה קלילה ומהירה שהכנתי יחד עם עומר - איך הכנו? אפשר לראות כאן!


מאפינס במנג'טים בתכלת עם קצפת ודגלוני קאפקייקס שגזרתי לפי קווי המתאר



חוץ מהחבילה הזמנתי מאיריס קובץ של סינרדלות כדי שאוכל להדפיס על דף אכיל ולהדביק על עוגיות



נשיקות בצורת שמלה עם הדמות של סינדרלה


הדפסתי את סינדרלה גם על דפי טרנספר לשוקולד


ולמרשמלו


את דגלוני הקאפקייקס שנשארו הדבקתי על קשיות בתכלת והכנסתי לבקבוקונים שקופים



והוספתי גם ממתקים בצהוב תכלת ולבן



נסיכת המסיבה התקשטה בתכלת ולבן


ערכתי שני שולחנות במפות לבנות עם ראנר תכלת עם מרכז שולחן של סינדרלה ולכל ילדה חיכתה ערכת יצירה אישית




אחרי ההתלהבות מהשולחן, צילומי סלפי ונשנוש של הכל!!! התחלנו ביצירה


הבנות, שהיו במתח מה יש בתוך הקופסאות כי לא הרשיתי להציץ, פתחו את הקופסאות.
(עד עכשיו מצלצלות לי האוזניים מצווחות ה"וואאוו")
הנחנו את המאפינס שבערכות היצירה על המשטח המצורף, גלגלנו נחשים מבצק סוכר תכלת שבערכה והדבקנו בעזרת מכחולים עם מעט מים למאפינס



עם בצק סוכר לבן עיטרנו את החצאית


והוספנו את הדמות של סינדרלה



כשכל הסינדרלות היו מוכנות עברנו לחלק חובה, לא פחות חשוב, בכל מסיבה של עומר - חבילה עוברת !!



וקינחנו בסרט סינדרלה בליויי פיצה.

כנראה שכמו ששוכחים את הלידות, ככה שוכחים את המהומה והצרחות ש-15 בנות 8 יוצרות כשהן משחקות בחבילה עוברת ורואות סרט עם פיצה וככה מצאתי את עצמי זוחלת למיטה עם שני אדויל פורטה ומשאירה לאבא של עומר למסור את הבנות להוריהן!!!

מיותר לציין שעומר כבר התחילה בתכנוני יום ההולדת שלה שיגיע בעוד חודש וחצי !!!





4 תגובות:

  1. מווושלם! הכל כל כך מתוק ונסיכותי היה שווה לה לחכות :)

    השבמחק
  2. מווושלם! הכל כל כך מתוק ונסיכותי היה שווה לה לחכות :)

    השבמחק
  3. את המלכה האמיתית (סינדרלה היא רק הנסיכה) להרים הפקה כזו? ועוד סתם ככה בלי סיבה? רק בגלל הבטחה? מורידה בפנייך את הכובע!

    השבמחק
  4. את המלכה האמיתית (סינדרלה היא רק הנסיכה) להרים הפקה כזו? ועוד סתם ככה בלי סיבה? רק בגלל הבטחה? מורידה בפנייך את הכובע!

    השבמחק