יום שני, 28 בספטמבר 2015

קופסת ההפתעות

אצלנו בפולניה לפני כל חג, אירוע מיוחד או יומולדת, מגיע המשפט: "אל תקני לי כלום אני לא צריכה חבל על הכסף"!!!

ואכן, כבר יותר מ- 30 שנה, עוד מימי ביה"ס היסודי, אז הבנתי "שופינג" מהו, אני קונה לאמא שלי מתנות ורוב הפעמים אין מה לחדש או להפתיע.


אבל, הנה התחילה עוד שנה חדשה ואיתה שוב יומולדת לאמא!
אז מה? להתעלם? אי אפשר.
בפולניה, היא אולי לא צריכה מתנה, אבל אני לא אוכל לחיות עם עצמי, גם אם אכפר בשנה הבאה.

מה עושים?
עושים לבד!

בזמן האחרון צצו ועלו בכל מיני קבוצות פייסבוקיות קופסאות הפתעות עם ברכות ותמונות והחלטתי שזה יכול להיות משהו חדש, מפתיע ומרענן לאמא שלי.
זו גם היתה הזדמנות להוציא את כל הדפים המעוצבים, וואשי טייפס, חותמות וגליונות וספרי המדבקות מכל הסוגים שאני קונה בירידים ושומרת עליהם שלא "יתבזבזו" לי.




אז התחלתי בצפייה בסרטונים והדרכות ביוטיוב להכנת הקופסא.
אחת ההדרכות הטובות יותר היתה של סיגל מרון שאפשר לראות כאן - הדרכה לקופסא בסיסית שקצת שדרגתי.

התחלתי בשרטוט הקופסא על שני חלקיה והמכסה


חתכתי עם סכין חדה



קיפלתי, הדבקתי ...



וכשהקופסא היתה מוכנה התחלתי בבחירת הדפים הצבעוניים



חתכתי לפי הגודל והדבקתי על הקופסא מכל הכיוונים



הדפסתי תמונות של הבנות ושל האחיין השובב והכנתי להם כרטיסים קטנים לכתוב ברכה (מזל שבינתיים יש רק 4 נכדים)


ואחרי כמה שעות של שקט, רוגע ובעיקר הרבה הנאה הקופסא היתה מוכנה !!









בהמון אהבה לאחת והיחידה - אמא !!!


חוץ מזה, למי שתהה מה חדש בסטודיו של מיתוש -
ביום רביעי 7/10/15 נפתח קורס מקיף חדש, קורס של 10 מפגשים
מספר המקומות מוגבל!!!
לפרטים והרשמה - מוני 054-7671803





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה