יום ראשון, 7 ביוני 2015

הקרקס של צ'רלי


זו לא פעם ראשונה שמנגנון דחיית הסיפוקים הקלוקל שלי מוליד פוסט!!

מה הפעם??
סטנד למאפינס בצורת גלגל ענק



מתי? איפה? איך? למה?
ממש מזמן כששוטטתי באחת מהחנויות שאני מבצעת בהן רכישות של ציוד וחומרי גלם, בזמן שקניתי דברים שאני באמת זקוקה להם ראיתי אותו. 
מבטינו הצטלבו ומיד ידעתי שאני צריכה אותו.
מאז הוא שוכב במחסן. 
בקופסא. 
מחכה...

האמת היא שהוא לא מתאים לכל דבר, מה קשור גלגל ענק לשולחן גולגולות? לינשופים? לפיות ? לברית?
בראש היה לי רק שולחן קרקס צבעוני.
חשבתי לשדל את אחת הבנות לעשות יום הולדת קרקסי, אבל ידעתי שזה לא ילך.

ואז הגיעה ההזמנה לשולחן מתוק ומעוצב בנושא קרקס ליומולדת שנה של צ'רלי !!!

ואני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן ...

שולחן היומולדת



העוגה


המאפינס על הגלגל !!


וגם מאפינס כאלה


וגם כאלה ממותגים


עוגיות אוהל קרקס


ועוגיות עם האות של שם הילד


וגם עוגיות מס' 1


ונשיקות על קשיות של הספרה 1


ונשיקות ממותגות



סטנד פופקורן


כפיות שוקולד


ומלא מתוקים בצבעי הקרקס





יש עוד כמה סטנדים שמחכים למימוש ...



תגובה 1:

  1. השולחן הזה פשוט מרהיב!!!
    אין לי מילים!!
    כל פרט ופרט כל כך שווה ומושקע!!
    וכמובן - הגלגל הענק ממש שווה :)

    השבמחק