יום שני, 30 בדצמבר 2013

על פיות ופטריות

חודש וחצי אחרי יום ההולדת של עמית מגיע יום ההולדת של עומר!!!

אז כשהבנות האחרונות עזבו את הבית בסיומה של הפקת יום ההולדת של עמית, עומר התחילה לתכנן את המסיבה שלה ...

כמכורה לטינקרבל וחברותיה, הפיות של דיסני, היא החליטה שנושא המסיבה יהיה פיות!!
כמובן שהיא רצתה את כל החבילה - את העוגה והעוגיות והממתקים והשולחן המעוצב וצילומים כמו של עמית והפתעות כמו של עמית ...
ואני?? אני רק רציתי למצוא פתרון איך אני משלבת אדום בכל הסיפור הזה של הפיות כי נשארו לי כמויות עצומות של ממתקים אדומים!!

אז חקרתי את הפיות של דיסני, יש פיה בירוק, ופיה בכחול, ופיה בכתום ובצהוב ובוורוד ... אבל פיה באדום – אין !!!

אז חשבתי וחשבתי וחשבתי על כל הדברים האדומים שיש ובסוף הגעתי לפטריה !
בתאטרליות מלאת התלהבות וחסרת מעצורים הצלחתי לשכנע אותה ללכת על פיה אחת - טינקרבל - ולשלב פטריות אדומות.
וההכרעה נפלה!

גם הפעם הצקתי לגרפיקאית מוכשרת, ברוריה הדר, שיישמה בצורה מושלמת את מה שהתרוצץ לי בראש והכינה לוגו מהמם ליומולדת


 ועיצוב הזמנה לחלק לכל החברות בכיתה


(ואני מבטיחה שזו הפעם האחרונה שאני מציקה לגרפיקאיות, כי אחרי קורס הפוטושופ שאני אוטוטו אני עושה אצל ברוריה, אני כבר איישם לבד את כל השגעונות שלי !!!)

שתיים וחצי דקות לפני שהבנות התחילו לזרום סיימתי לארגן הכל, השולחן עוצב, ההפעלה אורגנה, עמדת הצילום סודרה, הבנות קולחו, ואני קרסתי.
אספתי את כל הכוחות והתחלנו לחגוג ...


על השולחן עמדה עוגה עם פטריה ענקית ועליה ישבה לה בנחת טינקרבל שרקמה עור וגידים בשעות הכי קטנות של הלילה


מצידה האחד עמדו מאפינס וניל במנג'טים אדומים מנוקדים בלבן מצופים בדשא ופטריות מסוכר


ומצידה השני עוגיות של טינקרבל (איך מכינים אותן ?? תציצו כאן)


היו גם עוגיות של פטריות


ועוגיות מודפסות עם הלוגו של היומולדת


על בקבוקונים מלאים במיץ פטל אדום וקשים אדומים מנוקדים בלבן הדבקנו את הלוגו של היומולדת


ומסביב כל הממתקים האדומים אליהם נוספו קצת מתוקים בירוק ולבן



הגברת התגנדרה לקראת היומולדת ודיגמנה ליד השולחן


כשהבנות החלו להגיע ניצלנו את הזמן לצילומי מסגרת עם אביזרים – הפעם הכנתי אביזרים צבעוניים מנצנצים כיאה לפיות


והבנות השתעשו להן בצילומי דוגמנות




הכנתי מגנטים מהתמונות הממוסגרות של הבנות ועומר חילקה להן בכיתה (איך עושים את זה אפשר לראות כאן)



כשכל הבנות הגיעו, השולחנות הערוכים כבר חיכו להכנת עוגה אישית עם פיסול של פיה מתוקה


הבנות קיבלו סינרים אדומים (הפעם ויתרתי על התענוג של לשבת לגזור ולתפור אחד אחד וקניתי סינרים אדומים מדליקים בסער) והתחילו בעבודה



כשסיימנו לעצב את העוגות ולאכול, שנייה לפני ההתפזרות הדלקנו את הנרות ועומר השקיעה את כל כולה בהבעת משאלה וכיבוי הנרות
לפני שנתיים, בגיל 4, עומר גילתה לי בסוד, למרות שאסור, שהיא ביקשה אחות קטנה. המשאלה התגשמה ועומר ניסתה גם הפעם להפיק את המיטב ...


לא ויתרנו גם על הרמה על כיסא


והטקס תם ונשלם, לא לפני שכל אחת מהבנות קיבלה את ההפתעה בתוך שקית אדומה מנוקדת בלבן


ובתוכה חיכה להן "מתכון בצנצנת" להכנת עוגיות שוקולד עם עדשים


נפרדנו מהבנות כדי לעבור לחלקה השני של מסיבת היומולדת, הפעם במסגרת משפחתית מצוצמצת
וכשהגיעו הדודים והדודות המשכנו להשתטות...




כן, כן, אני הצטלמתי !!! התחבאתי מאחורי אביזרים, מאחורי הבנות שלי ומאחורי מסגרת !!!

ואם חשבתם שנגמר, אז ממש לא!!!!


עכשיו מתחילים לתכנן את יום הולדתה הראשון של אופיר שחוגגת בדיוק חודשיים אחרי עומר ...


להפקות יום הולדת נוספות אתם מוזמנים להציץ כאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן !!!!

15 תגובות:

  1. את פשוט מדהימה מוני, אמא מספר 1, שכל כך משקיעה בבנות שלך (למרות שלפעמים הילדים הם רק תירוץ להגשים את החלומות שלנו), כל הכבוד!!! המון מזל טוב לבנות החביבות...מחכה כבר לבלוג הבא..אני מעריצה שלך.

    השבמחק
  2. מקסים!!!! בשנה הבאה אני חוגגת 35....נראה לי אאמץ אותך לחגוג לי :-)

    השבמחק
  3. בחיי שאת משהו משהו... איזה כייף להן שיש להן אמא כזאת.
    הכל מדהים מההתחלה ועד הסוף.

    השבמחק
  4. מוני הכל פשוט מהמם ואני רק חושבת לעצמי שמזל שעומר ורז כבר לא באותה הכיתה כי אז היו ממני דרישות וציפיות כאלה גם ואני ממש לא בכיוון :)

    השבמחק
  5. כמה שאני נהנת לשטוף את העיניים בימי הולדת של הבנות שלך. פשוט מושלם!!!

    השבמחק
  6. כמה שאני נהנת לשטוף את העיניים בימי הולדת של הבנות שלך. פשוט מושלם!!!

    השבמחק
  7. מוני- איזה מהמם!!! פשוט מדהים אחד אחד. המון המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  8. מוני תעשי לי ילדה.
    כל הפקה אצלך עולה על קודמתה..
    אני קצת בלחץ לאן עוד אפשר לשאוף!!!
    א. ל . ו. פ. ה. !!!!

    השבמחק
  9. מסיבה כל כך מושקעת, מעוצבת ומשמחת. אני מקווה שהבנות שלך יודעות כמה שפר מזלן שיש להן אמא כל כך מוכשרת! היה תענוג לקרוא ולבהות בתמונות...

    השבמחק
  10. מדהימה!!! מוכשרת בטירוף!! אין ספק שיצאתי עם כמה רעיונות... אשמח לדעת את הכמויות של חומרי העוגיות בתוך כל צנצנת. תודה וחג שמח.

    השבמחק
  11. מדליק! מדליק!
    ושתי שאלות:
    בתמונה האחרונה, זו את? עם הבנות. שאני אדע כבר סוף סוף איך נראית בעלת הבלוג המטריף הזה!
    ושאלה שניה, שכבר שאלתי כל מיני חברות ומעולם לא קיבלתי תשובה. כשאת מכינה צנצנת עם החומרים היבשים לעוגה או לעוגיות. איך את יודעת שכל החומרים יכנסו יפה יפה לצנצנת. שלא יהיה יותר מדי או פחות מדי? הרי אי אפשר להחליף צנצנת באמצע....

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקה.
      כן, זו אני :-)
      לגבי הצנצנות, זה פשוט עניין של ניסויים, מקטינים קצת את המתכון או מגדילים, משנים טיפה עד שמגיעים לנוסחה הנכונה שנכנסת לצנצנת. זה סוד הקסם.

      מחק
    2. תודה :)
      ואת לא רק מוכשרת, גם יפה :)

      מחק
  12. מקסים ומיוחד!
    האם אפשר לקבל בבקשה את המתכון לתערובת העוגיות שוקולד?

    תודה רבה!

    השבמחק