יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

משהו קטן וטוב

בכל בית (ככה לפחות אני מאמינה) יש כללים לא כתובים של מי עושה מה.
אצלנו הקניות בסופר הן לא בתחום אחריותי. אני מכינה את הרשימות ומישהו אחר מבצע. כמעט תמיד.
במקרים הבודדים שבהם קיפצתי לגיחה בסופר, הבנתי בזמן פריקת המוצרים מהשקיות למה אסור לי להגיע לשם.
איכשהו אני מצליחה לראות הכל!! ובהכל אני מתכוונת לדברים שמכל מיני סיבות לא נמצאים ברשימות שלנו, כמו למשל ממרח לוטוס שיותר עדיף שיישאר על המדפים בסופר מאשר שאני אשב לאכול אותו עם כפית, או כל מיני עוגיות שאני קונה רק בשביל הקפה, ובשביל נשנוש בבוקר ובשביל משהו מתוק בפה ... או כל דבר אחר שנמצא במדפים של הופלים, השוקולדים ושאר מיני ממתקים!
מה שבטוח שבננות אני לא אקנה בטעות וגם לא גבינות או משהו בריא אחר.

אז בגיחה האחרונה שלי, בעודי מרפרפת בין המדפים קלטתי ממרח אגוזים של loacker. מי שלא מכיר את הוופלים של loacker שיעמוד מהר בפינה בראש מורכן.


כמובן שהממרח מצא את עצמו בעגלת הקניות, בשקית ומשם התמקם על השולחן במטבח. רק למקרה שאני אצטרך.

וכמובן שהגיע הרגע!

תמיד (טוב, כמעט תמיד) יש בבית קמח, חמאה (או מחמאה) ושמנת (חמוצה) ותוך 15 דקות מרגע שמישהו מתקיל ומודיע על בואו יש עוגיות בתנור.

איך מתקתקים עוגיות ???
מכניסים לקערה
350 גר' קמח תופח
200 גר' חמאה (או מחמאה/מרגרינה)
גביע שמנת חמוצה
לשים את כל החומרים לבצק
מחלקים ל- 3, מרדדים, מורחים את ממרח האגוזים, מגלגלים לרולדות ולתנור בחום בינוני לכ-20 דקות.
מיד כשהרולדות יוצאות מהתנור חותכים אותן ומניחים לקירור

פחות משעה ואנחנו מוכנים לארח!!!

(אם יישארו עוגיות עד שהאורחים יגיעו ...)


תודות מיוחדות לחפי המהמממת על היותה חבר טלפוני שלי לענייני צילום !!!

4 תגובות: