יום שני, 28 במאי 2012

על שפת ים כינרת


חשבתי לתומי שאת יום הנישואים העשירי אני אחגוג עם בעלי במלון 5 כוכבים, בחדר מפואר עם מיטה קינג סייז, מיזוג אויר, כזה עם שירות חדרים של אוכל גורמה, ג'קוזי, שקט, פינוקים ...
אז לא!!

את יום הנישואים העשירי שלי חגגתי במלון מיליון כוכבים!!!


חדר לא היה. היה אוהל.
מיטה קינג סייז לא היתה. היה מזרון מתנפח ששוכבים בצד אחד הצד השני מקפץ.
מיזוג אויר לא היה. היתה שמש שורפת ואחת לכמה שעות עברה איזו בריזה.
שירות חדרים לא היה. היה שירות עצמי של ארוחת טרום בוקר, ארוחת בוקר, ארוחת טרום צהרים, ארוחת צהרים, ארוחת טרום ערב, ארוחת ערב, נשנוש לילי וחטיפים.
ג'קוזי לא היה. היו שירותים ואמבטיות בשיתוף עם חלק די גדול מעם ישראל.
שקט לא היה. היתה המולה של ילדים, של ההורים של הילדים, של כל החבר'ה.
גם פינוקים לא היו. היה לשפד עגבניות ובצל, לשפד מרשמלו, לטבל בשר, להכין קפה, להכין בצק, להכין סנדביצ'ים ...

אבל, ואני אסתכן עכשיו בלהישמע סופר קיצ'ית, הדברים הכי חשובים היו שם -
היה שם בעלי
היו הבנות שלי
היו החברים הטובים
היו נשנושים
היו צחוקים
היה כייף גדול
היו אפילו זיקוקים שהדליקו לכבודנו

ללא ספק זו היתה חגיגת יום הנישואים הכי טובה שהיתה לנו!!!

חוץ מזה שבסוף השבוע הזה ניפצתי כמה מיתוסים שבניתי במשך שנים –
יצאתי לקמפינג
ישנתי באוהל
לבשתי בגד ים (מכוסה כמובן במכנס קצר)
נכנסתי לים (וגם שכחתי לצאת)
נגעתי בעגבניות (כששקית סופר חוצצת ביני לבינן)
נתתי לבנות שלי לשהות לבד במים (אבל רק בהתחלה ועם מצופים)
אכלתי אבטיח בלי סכין ומזלג
רכבתי על אופנוע ים (עם ליווי ובמהירות נמוכה)

אין ספק שהותרתי אחרי שובל ארוך של אנשים משתאים והמומים, כאלה שחשבו שהם מכירים אותי לעומק, אך התבדו (וכמו שג'ולי אומרת - הפכתי מגולם לפרפר) !!!

היה פשוט מושלם, התחלה נפלאה לעשור השני שלנו ביחד!!!
(בעלי, אם אתה קורא, אפשר גם מלון 5 כוכבים ...:-) )

להציץ בתמונות אפשר כאן.

4 תגובות:

  1. המון מזל טובים. מה שחשוב הוא לא איפה את נמצאת אלא איזה חיים עשית!

    השבמחק
  2. חחחח משעשע ומוכר. אני ידועה בתור מישהי שמעדיפה להיות סגורה בבית כל סופ"ש עם סרטים לצפייה ישירה, העיקר לא להיות בשטח והנה גם אני נשברתי לפני כחודש וישנתי בצפון בחוץ עם המשפחה. ושרדתי!

    השבמחק