יום שבת, 24 במרץ 2012

שבת בבוקר יום יפה


כשהשעון צלצל בשבת בשעה 7:00 בבוקר, מלמלתי לעצמי "של מי היה הרעיון הטיפשי הזה ללכת לקטוף תותים?" ומהצד השני של המיטה נשמע מלמול עייף "שלך!!"
אה, נכון!!
לא יודעת מה בדיוק עבר עלי, ואיך בכלל הגעתי לזה שבתחילת השבוע התחלתי להתעניין בקטיף פרחים ובסופו של דבר הגעתי לקטיף תותים ביום שבת ב- 9:00 בבוקר!!!!
אני, שבשבת ב- 9:00 מסתובבת לצד השני במיטה, ב- 10:00 פוקחת עיניים לניחוחות הקפה ב- 11:00 בודקת מה יש ל- yesmax להציע לי וב- 12:00, אחרי איומים להיפגש בראשון בבוקר ברבנות, מצליחה להוריד לאט לאט את הרגליים לריצפה, אני קמתי ב- 7:00 !!!!

לא הספקתי לפתוח את העיניים ועל המיטה זינקו שתי טרוריסטיות בקריאות צהלולים. לו רק היו מתעוררות ככה בבקרים כשאני עומדת שעה מול המיטות, מתחילה בברכת בוקר טוב, מבקשת להתעורר, מנסה שוב, ממשיכה באיומים ועוברת לצעקות!!

ב- 8:30, כשאחת לבושה "רק נוח" והשנייה "רק יפה", כשהביצים הקשות מנעימות לנו את האוויר במוסטפא בניחוחות שלהן, יצאנו לדרך, כשאחרינו בנסיעה זהירה משהו, משפחת גילר, בהרכב כמעט מלא, עם סיר הג'חנונים.

אחרי פחות מחצי שעה שבמהלכה שמענו לפחות 32 פעמים "מתי מגיעים", "באסה" ו"אוף" הגענו לשדה במשמר השרון!!
במבט מהכביש השדה לא נראה מבטיח במיוחד, אבל החששות נמוגו כשהתקרבנו (קרוב קרוב) לשורות השתילים.
כולם קטפו, מישמשו, טעמו, נישנשו, לוקלוקו, אספו והעמיסו – ואני, עושה את מה שאני הכי אוהבת, הנצחתי את הרגעים!! (וכל מי שמכיר אותי, אפילו קצת, יודע שרק זה יכול היה להוציא אותי מהמיטה בשבת ב- 7:00 בבוקר!!!!)







אחרי שלכולם התחילו מיחושים קלים בבטן מהעמסת תותים, נטשנו את המקום, התקדמנו קצת והשתלטנו על חלקה קטנה בנחל אלכסנדר ואחרי שרוקנו את סיר הג'חנונים, עברנו לרביצה והשתוללות.



אז מה המסקנות:
1. אפשר להתעורר בשבת ב- 7:00, אם כי לא נראה לי שזה יקרה שוב בקרוב!
2. קטיף תותים לא מלכלך!
3. כשרוצים תמונות צבעוניות בשדה תותים, צריך ללבוש צבעוני!!
4. אין כמו ג'חנון בשבת בבוקר!! שאפו לתימנים!!
5. שתי הבנות שלי יחד במוסטפא, לא יותר מחצי שעה!!


עוד תמונות אפשר לראות כאן.

2 תגובות:

  1. את כותבת מעולה! זה מצחיק ומלא תובנות..
    גם אני לא האמנתי שהצלחת לקום בשבת ב 7.. אבל אכן אפשרויות צילום בלתי מוגבלות! התותים הם פירות מאוד פוטוגנים.
    אני קמתי הבוקר ב 8 וחצי (מורן קם ביקיצה טבעית ב 11), ב 11 וחצי, אחרי שמורן הכין לנו קפה במכונה, עליתי על המכשיר ריצה להליכה/ריצה של 52 דקות (!!!), סה"כ 3 מייל.
    הבנות שלך לבושות בסטייל כתמיד! למה לי אין בגדים כאלה?
    והציבור דורש גם תמונות שלך!

    השבמחק
  2. ועדיין לקחת אותנו לטבריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק