יום שבת, 3 בדצמבר 2011

חנוכה חנוכה חג יפה כל כך


חנוכה זה החג הכי!! זה לא קשור לעובדה שלפני 38 שנים בנר השלישי של חנוכה הגחתי לעולם, זה גם לא קשור לעובדה ש- 34 שנים מאוחר יותר, בנר השני של חנוכה הגיחה עומר, חודש לפני הזמן, ושיבשה לי את כל תכניות החנוכה שהיו לי עם עמית.
זה פשוט חג יפה, מאיר,שמנוני, טעים! כילידת חנוכה קיבלתי עלי את הגזירה שהנקודה הרגישה שלי תהיה שמן! או במילים אחרות מטוגנים! שניצל, צ'יפס, קציצות, פסטלים, קובה, לביבות, סופגניות כל מה שטבול עמוק בשמן זה במקום הראשון! אולי זו הסיבה שרוב הזמן אני גם נראית כמו סופגניה J

אז ברור שאני אקדיש פוסט במיוחד לחנוכה.
ולכן התכנסנו ובאנו עמית, עומר ואני אל המטבח והפעם השתעשענו עם עוגיות ורויאל אייסינג ובנינו חנוכייה לתפארת (כדי שהכל ילך חלק עשיתי ניסיון מקדים)


כמובן שאת העוגיות הכינותי מראש, אחרת הפעילות המשפחתית הזו לא היתה נגמרת...
להכנת החנוכייה הכנתי עוגייה אחת ארוכה וצרה, 20 עוגיות עיגול קטנות ו- 9 עוגיות בצורת נר.


כבר שנים שאני מתכננת לקנות חותכן של נר, וכמובן ששוב נזכרתי ברגע האחרון, אז צריך לאלתר. בביקור האחרון אצל מותק מצאתי חותכן של נר עם ידית, בוצעה רכישה, ועם שני חיתוכים קטנים חולץ הנר מהידית שלו לפניי האפייה


בזמן שהעוגיות התקררו הכנו רויאל אייסינג במגוון צבעים


וכשהכל היה מוכן התחלנו בזילוף  ...
הבנות קישטו את 9 הנרות ו- 11 מתוך 20 העוגיות העגולות



קצת תיקונים עם קיסם...


9 נרות מתאימים למשפחה עם שלושה ילדים, במשפחה עם שתי בנות,הן מקשטות את השמש ביחד


וביחד גם מקשטות את הבסיס של החנוכייה


והעוגיות הלכו לנוח ולהתייבש והבנות לישון !!!


על הבוקר, עוד לפני שהתקלפו מהפיג'מות שתיהן התייצבו מול השולחן והתחלנו בבניית החנוכייה
זילפנו רויאל על העוגיות העגולות שנשארו ריקות והעמדנו במרכזן את עוגיות הנר



כדי שהנר לא יפול, ייבשנו אותו בתמיכה – לצורך כך צריך אוסף של נסיכי צפרדע ששימשו תומכים נהדרים


בזמן שהנרות התייצבו, התחלנו בבניית החנוכייה.
בעזרת רויאל הדבקנו את העוגיות העגולות על הבסיס



ושוב חיכינו קצת כדי שהנרות יתייצבו והדבקנו את הנרות על הקנים של החנוכייה בעזרת מעט רויאל


והחנוכייה מוכנה-



משאריות הבצק הכנתי קצת חנוכיות, סביבונים ונרות והבנות המשיכו לקשט עוגיות עם הרויאל שנשאר


והתוצרת 


שיהיה לכולנו חג חנוכה שמח וטעים !!!

כנסו לביקור באתר של מיתוש.











3 תגובות: