יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

הפסקת פרסומות


בתחילת יוני השנה קיבלתי הזמנה קצת מוזרה לעוגת יומולדת לילד, עוגה בגווני כחול ועליה שחקן כדורגל, גם הוא במדים כחולים, מחזיק כדורגל. מה שהיה מוזר שביקשו 3 עוגות זהות ועוד שני שחקנים זהים בנפרד.
הסתבר שמדובר לצילומי פרסומת לחברת בזק, הרעיון היה שליצן שמופיע במסיבת יומולדת יזלול את עוגת יום ההולדת.

אחרי שהעברתי את העוגות ושחקני החיזוק חיכיתי. וחיכיתי. וחיכיתי. וחיכיתי וכלום!! עקבתי בציפייה אחרי הפרסומות של בזק בתקווה שגידי יעזוב את המרקע ויוחלף בליצן, אך תקוותיי נותרו ללא מענה, ואחרי 3 חודשים הפסקתי לקוות. מאז עברו 5 חודשים והגעתי למסקנה שהפרסומת נגנזה.

היום בערב בעלי רבץ לו על הספה בסלון שקוע במכבי ת"א המפזזת על המרקע (ומראה סימני התאוששות לשם שינוי) – אצלנו בבית שיש מכבי, אין חברים (או משפחה,או אישה, או ילדים ...) ואני חייבת לגלוש מהסיפור ולהזהיר את בנות ישראל הרווקות: כשהוא אומר לך בתחילת מערכת היחסים שהוא לא חובב ולא רואה ספורט – זה לא כולל את מכבי, כי "מכבי זה לא ספורט, זו אהבה"!!

לפתע פתאום הוא שואל אותי: "את זוכרת את העוגה ההיא שעשית לפרסומת?" עניתי:"כן, למה?"אז הוא ענה בשיא האדישות: "כי נראה לי שעכשיו זה הופיע בפרסומת של בזק".
קיפצתי (טוב, לא צריך להיסחף, יותר נכון התגלגלתי בשארית כוחותיי מהיום הארוך הזה) לסלון, הרצנו קצת אחורה (בהזדמנות זו אני רוצה להודות ל- yesmax שבלעדיהם הייתי צריכה לשבת ולבהות במכבי עד הפסקת הפרסומות הבאה) ואכן ההתרגשות היתה גדולה כשראיתי את הליצן החביב בפרסומת של בזק מנשנש את הראש של שחקן הכדורגל שפיסלתי ואפילו לא מראה סימני מצוקה!!

צילמתי קצת תמונות מהטלביזיה והנה כמה רגעי מסך של העוגה:









העוגה ושחקני החיזוק שלה:





כנסו לבקר באתר של מיתוש.

תגובה 1: