יום שני, 15 באוגוסט 2011

ראיתי, נדלקתי, קניתי


עמדתי מולה, הסתכלתי עליה, היא הסתכלה עלי, אני הסתכלתי עליה ... וידעתי שאני ממש צריכה אותה, אז קניתי.
והיום אני בעליה הגאים של קופסת פח מהממת!!

מכירים את זה שנמצאים בחנות ורואים משהו שחייבים אותו. לא שיש מה לעשות איתו או אפילו איפה להניח אותו, אבל פשוט צריכים אותו!!!
אז זה קורה לי. למזלי לא הרבה (מידי). זה בעיקר קורה לי עם כלים או חפצים או סתם דברים יפים. עם בגדים אני יכולה להגיד שזה קרה לי רק פעם אחת, לפני הרבה שנים כשראיתי שמלת ג'ינס מהמממת, (שלא ממש נכנסתי אליה) וממש הייתי צריכה את השמלה הזו, בתכנון היה להיכנס אליה מתישהו. אחרי כמה שנים מסרתי אותה כשהבנתי שזה לא יקרה לעולם.

וזה קרה לי שוב, בביקור תקופתי בחנות קטנה ומקסימה "נקודה בכפר" ראיתי קופסת פח מהממת עם ציורי ילדות וינטאג', פשוט חלום. רציתי שהיא תהיה שלי. אין לי כל כך מה לשים בה, והאמת שלא בא לי לשים בה כלום כדי שלא תיהרס.

עכשיו היא עומדת על השיש במטבח, לא ממש מתאימה לשום דבר סביבה אבל היא שם. והציורים המדהימים שיש עליה פשוט זעקו עוגיות!!!

הכנתי לה כמה עוגיות רק בשביל הצילום והנה היא לפניכם במלוא הדרה:


וסיבוב קטן של הקופסא:


לרעיונות נוספים כנסו לאתר של מיתוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה