יום ראשון, 19 ביוני 2011

נדודי שינה בבית דגן

אני סובלת מנדודי שינה. אפילו כשאני עייפה בטירוף ובטוחה שכשהראש שלי יפגוש בכר אני ארדם, גם אז מצליחות מחשבות קטנות ומטרידות להיכנס לי לראש, להתרוצץ ולעכב לי את השינה. לפעמים רק כמה דקות ולפעמים ...
מחשבה מזדחלת, מתיישבת, מושכת תשומת לב ומפנה מקום לבאה בתור, וזאת לזו שאחריה וכך הלאה עד שאחת מהן כנראה מספיק משעממת ומרדימה אותי.

רעיונות מצויינים נולדו לי מנדודי השינה האלה, אפילו הטובים ביותר שלי.

הפוסט הזה נרקם לו לילה אחד, הרבה אחרי חצות. הגוף שלי כבר צעק גוועלד!, כולם כבר נחרו סביבי (בעלי מצד אחד והכלבה מהצד השני) ואצלי בראש מחשבה החליפה מחשבה ואיכשהו הגעתי לחותכני הלבבות.

כשקיבלתי את חבילת ההפתעות ממותק, היה שם מארז חותכני עוגיות של לבבות. הסתכלתי על המארז, הוא הסתכל עלי וכלום! היתה אהבה, כי החותכנים מאוד יפים, אבל סתם לעשות עוגיות לבבות, או סוכריות לבבות, או לקשט עוגה בלבבות ????
אז הנחתי את הסט בצד.



לילה אחד, בין מחשבה למחשבה גם חותכני הלבבות צצו להם ושאלתי את עצמי - מה כבר אפשר לעשות עם לב?
מסתבר שלא מעט!!

אז מה באמת אפשר לעשות עם לב?

אפשר לעשות עוגיות לחתונה – לב לחליפת חתן ולב לשמלת כלה



ואפשר את שניהם יחד על לב אחד


ואם אנחנו בענייני ביגוד, אז אפשר גם לבנים


ואם נוריד את החזייה ...


ובאותו עניין ... שני בלונים


ומשהו מתוק – תות


ומסכות לפורים


ופרצוף מפלצת אכזרית, טוב נו לא כזו אכזרית


ונמשיך עם בעלי חיים, הפעם מעופפים - חיפושית


ודבורה


ואם נדביק יחד שני לבבות נקבל פרפר


אם נחבר ארבעה לבבות נקבל פרח ומלב נוסף נכין לו גם עלים


וזהו, כנראה שזה השלב שבו נרדמתי!


ומה אפשר לעשות עם חותכן בלון???? אפשר לראות כאן.

לרעיונות נוספים בקרו באתר של מיתוש

6 תגובות:

  1. מהמם!
    איזו יצירתיות!!!
    התות, המפלצת וההלבשה התחתונה הם המוצלחים ביותר לדעתי.
    מזל שהבת שלי לא רואה את זה. היא גם ככה התלהבה נורא מהעוגיות.. וזה רק הי הנותן לה רעיונות מה כדאי שאמא תכין. בעיקר שהיא בדיוק עם חיבה רבה ללבבות (בטח נדבקה מזה בגן.. כי זה בוודאות לא ממני).
    נראה לי שהיתה שמה לא פחות לעוגת לב ליומולדת, במקום עוגת הסוס עם רעמת גנש-לבן עליה אמא עמלה.

    השבמחק
  2. מדהים איזו מקוריות ורעיונות מדליקים
    לפחות נדודי השינה שלך היו יצירתיים! :o))

    השבמחק
  3. מדהים!! איזה רעיונות נהדרים! תודה על השיתוף :-)

    השבמחק
  4. הבלוג הכי מתוק ויצירתי שקראתי בזמן האחרון. כל הכבוד לך!

    השבמחק